maanantai 30. syyskuuta 2013

Mutkitellen Chicagossa

Saavuimme eilen Chicagoon ja minä olin onnellinen kuin amppari. Tänne minä olen  halunnut jo pitkään! Jälleen kerran nappasimme hyvän viimetipan hotellidiilin ja saimme huoneen Kimpton hotellista aivan keskustan ytimestä. Näkymä ikkunastamme on Chicagoa parhaimmillaan.


Ja mikä parasta, valtavalla ikkunalaudalla on mukava hengailla ja katsella ihmisiä.


Olen kyllä sisimmältäni ehta city girl (vaikka Riihimäki Cityssa vartuinkin).Tykkään tööttäilevistä takseista, ihmispaljoudesta, korkeista rakennuksista, joka kadun kulmassa odottavista yllätyksistä ja silmiä hivelevästä tyylien sekamelskasta. Keskellä suurkaupunkia tunnen eläväni joka solullani.

Mutta ei sellaista reissua etteikö jotain pientä mutkaa tupsahtaisi eteen... Phill sai eilen illalla ruokamyrkytyksen ja on tällä hetkellä poissa pelistä. Toivottavasti olo kohenee päivän mittaan. Minä jätän Phillin hetkeksi nukkumaan ja lähden  tuijottelemaan niska kenossa arkkitehtuurin ihmettä, magnificent mile:a. Sen jälkeen yksin tai yhdessä taidemuseoon ja millennium parkiin.

Voi Chicago! Kyllä minä sinusta yksinkin tykkään, mutta kaksin olisi varmasti vieläkin kauniimpaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti