perjantai 23. syyskuuta 2016

Hello Bob!

Hiestyyli, joka on ollut viimeaikoina yhä useamman huulilla, on bob, eli perinteisesti polkkatukka. Bob kun nyt vaan on pop! Minäkin tahdoin omani, mutta jouduin ensin kärvistelemään puoli vuotta kasvatusvaiheen keskellä.

Hiusten kasvatus oli tuskaa. Homma helpottui pikkuisen kesällä, kun huomasin saavani hiukset edes jonkinlaiselle ponnarille ja wannabe leteille. Mutta ponnariinkin kyllästyy äkkiä ja hiusten auki pitäminen oli täysin poissa laskuista. Lopulta en kestänyt enää, vaan päätin,että hiukset saavat nyt luvan olla tarpeeksi pitkät uuden mallin pohjaksi. "Pahimmassa" tapauksessa olin valmis luopumaan jälleen mahdollisuudesta ponnariin.

Jännityskerrointa lisäsi se, ettei minulla ole ollut hetkeen luottokampaajaa.  Edellinen löytyi Ocean Beachilta vanhan kodin ja työpaikan läheltä, mutta kaiken kiireen keskellä toivoin löytäväni uuden hieman lähempää. Kokeilin kepillä jäätä ja varasin ajan tässä lähellä sijaitsevasta salongista aivan randomisti valitulle stylistille ja tällä kertaa taisi tärpätä.

Sain juuri sitä mitä tilasinkin. Hiuksistani lähti pituutta, mutta jotenkin mystisesti hiukseni näyttävät nyt jopa pidemmiltä kuin ennen kampaajan tuoliin istumista. Stylistini selitti minulle yksityiskohtaisesti, miten hän tämän taikatempun toteutti, mutta taisin unohtaa kuunnella, sillä olin liian kiireinen hymyilemään peilikuvalleni. 


Kasvausurakkani saa kuitenkin jatkua vielä jonkun aikaa, sillä tähtäimessäni on long bob. Mutta pahin on jo ohi ja päästäni löytyy raskaan kolmion sijaan taas jotain tolkkua ja tyyliä. Voi näitä elämän pieniä isoja iloja!

4 kommenttia:

  1. Voi että,ihan oikeasti todella kauniit hiukset! Mitenkä kampaajasi näin taikoikaan niihin pituutta, nehän ovat näyttävästi pidemmät kuin edellisissä kuvissa. Ja tuossa sivulla olevasta "otsatukasta" tykkään, se tuo pehmeyttä ja naisellisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pesun jälkeen huomasin, että yksi taika saattaa olla se, että kampaaja jaksaa ja osaa suoristaa mun todella taipuisat hiukset kauniisti. Sillä saa aina paljon pituutta lisää, mutta olen itse ihan liian laiska tekemään sen joka aamu enkä kyllä edes osaakaan stailata niitä noin kivasti. Mutta on ne siltikin miljoona kertaa kivemmat nyt kuin ennen kampaajakäyntiä :).

      Poista
  2. Vai on Bob Pop :O.

    Mä olen täysin tipahtanut hiusmuodin kärryiltä. Edellisen kerran kävin kampaajalla elokuussa 2014, kun kesälomareissulla sattui mun vanhalla luottokampaajalla olevan vapaa aika. Luottokampaajan puutteessa olenkin sitten antanut hiusten vaan kasvaa. Viikolla huomasin kuitenkin kampaajan ikkunassa mainoksen, että he etsivät hiusmalleja. Kävin kysäsemässä, että millaista hiusta he etsivät. Kuulemma polkkaa. No, ensi torstaina tällä mammalla lyhenee tukka radikaalisti ja sittenhän mun pää on taas Pop :D.

    ps. ihanat hiukset sulla. Sopii sulle. Toivottavasti mä saan yhtä ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hauskaa, että pääset kokeilemaan hiusmallina oloa! Hiuksista tulee taatusti just hyvät. Kampaajalla käynti venyy helpommin, jos ei ole sitä luottokampaajaa. Toivottavasti nyt saan aikaiseksi mennä taas hieman useammin. Ja ehkä sinullekin löytyy nyt luottokampaaja :).

      Poista